2011年8月23日火曜日

It's been a long time=)

It's been a long time since we updated our blog.

A lot of things happened. I will try to updated what's been going on here and there.
We hope you enjoy it=)

すごーーーーく長い間お待たせ致しました(笑)
かれこれ、一年の歳月が経ちましたね。。。へへへ 
色々気になっていた方もいらっしゃると思いますが、私たちの家族は元気に頑張っています♡

神様の恵みに感謝します!

最後の更新から何が起こったかなど、載せて行きたいと思いますので、楽しんでください^^

0 件のコメント: